Hoppa till innehåll
Malmö stad

Pedagog Malmö Åse Ranemyr-Holmberg, Författare på Pedagog Malmö

  • Tema
    • Organisation och ledarskap
    • Undervisning
    • Forskning
    Flöde
    • Artiklar
    • Bloggposter
    • Poddar
    • Videor
  • Verksamhet
    • Anpassad skola
    • Elevhälsa
    • Fritidshem
    • Förskola
    • Grundskola F-3
    • Grundskola 4-6
    • Grundskola 7-9
    • Gymnasieskola
    • Skolbibliotek
    • Vuxenutbildning
  • Skolämne
    • Bild
    • Engelska
    • Hem- och konsumentkunskap
    • Idrott och hälsa
    • Matematik samt programmering
    • Moderna språk
    • Modersmål och minoritetsspråk
    • Musik
    • NO och teknik
    • Slöjd
    • SO-ämnen
    • Svenska och svenska som andraspråk
    • Teckenspråk för hörande
    • Ämnesövergripande
  • Om oss
    • Rapportserie: Forskning och skolutveckling i samverkan
    • Forskning och skolutveckling
    • Hela Malmö läser
    • Malmö delar - en didaktisk resurs
    • Lathund för skribenter
    • Pedagog Malmö live
    • Om Pedagog Malmö – Inspiration och kollegialt lärande för pedagoger
    • Prenumerera på vårt nyhetsbrev
    • Skribenter
  1. Hem
  2. Skribenter
  3. Åse Ranemyr-Holmberg
Avatar photo

Åse Ranemyr-Holmberg

ase.ranemyr-holmberg@malmo.se

Förstelärare

Förstelärare i Formativ bedömning och Kollegialt lärande. Arbetar med vuxenutbildning på Komvux.

Antal inlägg: 4

  • Staty av stenar som minnesmärke.

    Förintelsens berättelser öppnade för viktiga samtal

    23 oktober 2020

    Åse Holmberg är lärare på Komvux Malmö och i detta inlägget berättar hon om hur hon lagt upp …

  • alt=””

    BFL och Språkutveckling,  hur kan dessa strategier samverka?

    26 mars 2019

    Att medvetet arbeta med  BFL, eller formativ bedömning innebär även att arbeta med ett språk- o…

  • alt=””

    Strategi 5 i Formativt förhållningssätt – att skapa elever som är självständiga i sitt lärande

    15 januari 2019

  • alt=””

    Strategi 1 i Formativt förhållningssätt – att klargöra, dela och förstå lärandemål

    30 oktober 2018

    Begreppet “Bedömning för lärande” kan beskrivas i fem nyckelstrategier (se tidigare blogginl…

Föregående Nästa
Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Kontakt

GRF Stöd & Utveckling
Pedagogisk Inspiration
Malmö Stad
205 80 Malmö

pedagogmalmo@malmo.se

Blogga hos Pedagog Malmö

Kontakta redaktionen

Så behandlar vi dina personuppgifter

Tillgänglighetsredogörelse för webbplatsen

Malmö delar - en didaktisk resurs

Cookieinställningar

Följ oss på Facebook