Hoppa till innehåll
Malmö stad

Pedagog Malmö Skolämne: Matematik samt programmering - Pedagog Malmö

  • Tema
    • Organisation och ledarskap
    • Undervisning
    • Forskning
    Flöde
    • Artiklar
    • Bloggposter
    • Poddar
    • Videor
  • Verksamhet
    • Anpassad skola
    • Elevhälsa
    • Fritidshem
    • Förskola
    • Grundskola F-3
    • Grundskola 4-6
    • Grundskola 7-9
    • Gymnasieskola
    • Skolbibliotek
    • Vuxenutbildning
  • Skolämne
    • Bild
    • Engelska
    • Hem- och konsumentkunskap
    • Idrott och hälsa
    • Matematik samt programmering
    • Moderna språk
    • Modersmål och minoritetsspråk
    • Musik
    • NO och teknik
    • Slöjd
    • SO-ämnen
    • Svenska och svenska som andraspråk
    • Teckenspråk för hörande
    • Ämnesövergripande
  • Om oss
    • Rapportserie: Forskning och skolutveckling i samverkan
    • Forskning och skolutveckling
    • Hela Malmö läser
    • Malmö delar - en didaktisk resurs
    • Lathund för skribenter
    • Pedagog Malmö live
    • Om Pedagog Malmö – Inspiration och kollegialt lärande för pedagoger
    • Prenumerera på vårt nyhetsbrev
    • Skribenter
  1. Hem
  2. Skolämne: Matematik samt programmering

454 sökresultat

  • Elever på scen.

    Värner Rydénskolan sätter Malmö på kartan i nytt nordiskt sammanhang

  • Programmering

    Skarpt lärandeläge för nior som kodar

  • Programmering och matematik

    “Programmering ingång till matematik”

  • Matematik i förskolan

    Så håller de leken levande med matematik

  • alt=””

    Rekord-SPRAAK

  • Matematik

    Stabilare grund med intensivmatte

  • Färgglada träarbeten på marknad i Marrakech.

    ICSEI 2020: Malmöexempel leder till tankar om leading-from-the-middle

  • Amra Dzindo.

    Julkalender 2019 – 20:e december

  • Sumita Bhattacharyya, teknik- och matematiklärare på Oxievångsskolan.

    Julkalender 2019 – 17:e december

  • alt=””

    NAO roboten – på elevernas villkor

  • Robot i fyra olika positioner.

    Programmera mera

  • Uppslag i mattebok.

    Singaporematte är vad alla elever borde möta (del 2)

Föregående Nästa
Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Kontakt

GRF Stöd & Utveckling
Pedagogisk Inspiration
Malmö Stad
205 80 Malmö

pedagogmalmo@malmo.se

Blogga hos Pedagog Malmö

Kontakta redaktionen

Så behandlar vi dina personuppgifter

Tillgänglighetsredogörelse för webbplatsen

Malmö delar - en didaktisk resurs

Cookieinställningar

Följ oss på Facebook