
Hur skapar vi en likvärdig skola i en ojämlik värld?
17 mars 2022
Panelsamtal med utgångspunkt i barns och elevers frågor och upplevelser. Med Emma Leijnse, förfat…
17 mars 2022
Panelsamtal med utgångspunkt i barns och elevers frågor och upplevelser. Med Emma Leijnse, förfat…
17 mars 2022
Panelsamtal med Jan-Ola Olsson, Peter Lindberg och Anneli Schwartz (Malmös skoldirektörer) samt Ka…
16 mars 2022
För att vi ska fortsätta vara relevanta och inspirerade vill vi veta vad du tycker om sajten.
11 mars 2022
I denna inspirationsföreläsning möter du förutom Linda Sikström och Daniel Prsa, PDM, Patrik Jo…
10 mars 2022
Se hela sändningen från Pedagog Malmö live här!
10 mars 2022
Anna, berätta för oss, vad är Pedagog Malmö live?
8 mars 2022
Lärare från Kungshögsskolan delar med sig av tips.
4 mars 2022
Likvärdighet betyder inte lika för alla, utan att alla får den skola de behöver. Delaktighet - e…
2 mars 2022
Magnus Bengtsson presenterar några stöttepelare som Heleneholms gymnasium byggt in i sin organisat…
2 mars 2022
Thomas Pettersson funderar på hur vi kommunicerar våra förväntningar på elevens kunskapsnivåer…
2 mars 2022
Kort beskrivning av Sofielundsskolans kollegiala utvecklingsarbete i matematik.
2 mars 2022
Kort beskrivning av Sofielundsskolans kollegiala utvecklingsarbete i matematik.